Nielen Preßburger Klezmer Band, jeho repertoár, ale aj jeho hostia, posúvajú nový album k tomu najlepšiemu zo židovskej hudby. Že sa tu často snúbia jidiš balady s klasickou hudbou, dokazuje spolupráca s top interpretmi slovenskej klasickej hudby ako sláčikové kvarteto Mucha Quartet a gitaristka Miriam Rodriguez – Brüllová. Nový album však nie je len o meditatívnych a nostalgických skladbách, čo dokazuje tango s brilantným hosťovským výkonom Martina Chovanca na bandoneóne. Silnú aranžérsku pečať platni okrem členov skupiny dal aj „dvorný“ skladateľ Lúčnice Peter Jantoščiak a najmä Dragan Mirković zo Srbska, ktorý sa predstavil v jednej skladbe aj na akordeóne. Last, but not least, čerešničkou na torte je spracovanie legendárnych Čerešní Ľubicou Čekovskou (ktorá sa predstavila aj na klavíri) pod názvom a jidiš textom Karshelekh od talentovanej ukrajinskej textárky Asie Fruman. Silnú pečať projektu dali aj piesne relatívne nedávno zosnulej poetky a skladateľky Beyle Schaechter Gottesman, ktorá pred vojnou pôsobila v neďalekej Viedni. Jej piesne sa stávajú súčasťou nového jidiš repertoáru a skupina je poctená, že s požehnaním jej syna, profesora jidiš jazyka Itzika Gottesmana, patrí k ich prvým interpretom. V spojení s tým pôsobia skladba divy jidiš priesne Chavy Alberstein, niekoľko tradicionálov, pieseň o oddanej socialistke, ale aj krásnej Rivkele v kabaretnom podaní, no aj nápev študentov nitrianskej rabínskej školy (ješivy) pôsobia ako „ruka v ruke“.